Toneelvoorstelling 18/5
Volgende week maandag - 18 mei - hebben we op school enkele voorstellingen rond pesten. Voor de leerlingen van het 1ste, 2de en 3de leerjaar is er 's morgens de voorstelling 'Koffers vol' in zaal De Vloeikens. De leerlingen van het 4de, 5de en 6de volgen daarna de voorstelling 'Dagboek'.
Omdat er die ochtend geen busvervoer mogelijk is tussen de vestigingen (omwille van de werken, zie mail eerder vandaag) willen we u vragen om uw zoon/dochter uit 1GB, 2GB en 3GB op maandagmorgen 18 mei tegen 08.45 u. af te zetten aan de vestiging Strepestraat. Uw kind (uit 1GB-2GB-3GB) ophalen 's avonds gebeurt aan de eigen vestiging Grote Baan.
Alvast bedankt voor de medewerking!